close

Only spaghetti could do it..... I was thinking and piercing pieces of sausage I slit with spaghetti.

It's funny but it was hard to pierce vertically.

when I put these in the boiling water, see the clock on the wall, starting worrying the sausage would become milk-toast...

8 mins later, I picked up the spaghetti octopus in the baking tray and covered some meat sauce and cheese, put them in the oven.

waiting for my lunch:)

 

so easy to make, even I was at school.

All you need is a oven and a happy heart to cook.

DSC_2119

and you will have a yum and fun Spaghetti octopus to be your lunch. LOL

 

From: TruffleRose:「吃飯」沒有章魚的章魚麵 Spaghetti octopus & 各種章魚(原發文時間:20130429)


「只有義大利麵才能這麼做了吧。」我一面想,一面將義大利直麵穿過剛切好的香腸。

真的很有趣!但很難穿得很垂直....

當我將麵放入滾水中煮,看著牆上的鐘,我開始擔心...香腸會變得沒有味道...

8分鐘後,我將章魚麵挾起放入小烤盅,覆蓋肉醬與起司。

開始等待我的午餐:)

真的很簡單的一道料理,即便我在學校。

你只需要一個小烤箱 與 快樂料理的心。

然後,你就可以吃到好吃又有趣的章魚麵當你的午餐^^

From:松露玫瑰:「吃飯」沒有章魚的章魚麵 Spaghetti octopus & 各種章魚(原發文時間:20130429)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    貓姬 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()