close

OK...

From now on, I would like to type in English in order to practice my English.

I would type in Chinese as well, just in case there would be wrong expression and I don't know it, make mistakes or misunderstandings.

If there were any wrong or better expression way here in my blog, please just tell me.

I would appreaciate you very much!!!

Thank you ♥

 

好的。

現在開始,為了訓練我的英文,我要開始用英文打部落格。

我也會把中文打出來,以防有任何錯誤的表達而我卻不自知,造成錯誤或誤會。

如果在我的部落格您有看到任何的錯誤或更好的表達方式,請告訴我。

我會非常非常感激您><

謝謝您:)

arrow
arrow
    全站熱搜

    貓姬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()