I was so tired but still wondering about the Bolognese Sauce.

So I put every ingredient out on the table and turned on my ipad.

Starting to cook the Bolognses Sauce with the other ingredients......

Just half measure of the recipe.

Maybe the ingredients are not as the same as the recipe of Bolognese Sauce so I didn't cost so much time there to stew the sauce.

See.

照片 102   

Pretty pretty:))

I trust it is the good friend of a cook.

See how I use it.

 

Recipe Ingredients--From: 松露玫瑰:「吃飯」肉醬拌義大利餛飩

How to make--From: 松露玫瑰:「學做菜」波隆那肉醬 Bolognese sauce


今天的我好累了,但我滿腦子都在想Bolognese Sauce的事情。

因此,我將所有的材料放在桌上,並且打開我的ipad。

開始以另一個食譜做Bolognese Sauce。

只使用材料一半的份量。

或許是材料不同於原來Bolognses Sauce,所以我並沒有使用這麼多的時間在燉肉醬。

看!

真的好美:))

我相信,它是廚娘的好朋友。

看我怎麼用它!!

材料來自:松露玫瑰:「吃飯」肉醬拌義大利餛飩

步驟來自:松露玫瑰:「學做菜」波隆那肉醬 Bolognese sauce

arrow
arrow
    全站熱搜

    貓姬 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()